flower_delivery_deutsch Deutsch
flower_delivery_english English

Felhasználási feltételek

Megrendelés

A kiválasztott terméket megrendelheti:
  • online, a terméket kosárba dobva
  • telefonon 06 70 506 4442 (08-21h között)
  • e-mailben szirom@szirom.hu (08-21h között)
Nem tudunk felelősséget vállalni a rosszul megadott szállítási adatokért és az elírásokért.

Árak

Áraink az ÁFÁ-t tartalmazzák.
A szállítási díjat a cím és az időpont alapján kalkuláljuk.
Bizonyos nagy, virágos ünnepek alkalmával (például Valentin-nap, Nőnap, Anyák-napja) az alapanyagok beszerzési ára megnő, így árváltozás előfordulhat. Ezekre a napokra hosszú idővel előre megrendelt csokrok árát nem tudjuk garantálni.

Termékek

Bizonyos termékek, virágok és növények mérgezőek vagy allergének lehetnek, így kérjük, ne használják étkezési célra. Felelőséget ennek kapcsán nem vállalunk.

Minden termékünk készlet függő. Abban az esetben, ha beszerzési nehézségek adódnak, fenntartjuk a jogot, hogy a terméket azonos értékű, karakterű és minőségű helyettesítő terméke cseréljük. Abban az esetben, ha van elegendő idő a szállításig, és sikerül Önnel felvenni a kapcsolatot, akkor választási lehetőségeket kínálunk fel.

Ha a kiválasztott termék nem elérhető, nem beszerezhető, és helyettesítő terméket sem tudunk felkínálni, természetesen a teljes vételárat visszafizetjük 30 napon belül.

Romlandóságuk és sérülékenységük miatt a virág és üveg termékek nem visszaválthatóak. Mindig első osztályú, friss virágokat használunk. Szállítás előtt készítünk egy fényképet a csokorról, hogy meg tudjuk mutatni Önnek a csokor minőségét. A fényképeket a szállítás utáni 24 órán belül emailben küldjük ki. (Nagyon forgalmas napon ez 48 órára módosulhat.) A termékeket tökéletes állapotban szállítjuk. A termék állapotát a címzett az átvételi elismervény aláírásával igazolja.

Minden csokorhoz jár ajándékba egy csomag frissen tartó só, egy elegáns üdvözlő kártya és egy kis csokoládék.

Szállítás ideje

Előre leadott rendeléseket 07-23 óra között szállítunk ki.

Aznapra rendelést leadni 8-tól 19:30-ig lehet (vasárnap 15:00-ig)! 19:30 után már csak másnapra rendelhet.

Gyors csokrainkat 2 órán belül szállítjuk! (Budapestre vonatkozik) Normál termékeinket aznap 17.00-tól, vagy másnap tudjuk szállítani. Lassú termékeinket minimum 2 nappal előre meg kell rendelni. Bizonyos termékeinket hosszabb idő elkészíteni, ami kis csúszást okozhat a szállításban.

A rendelés felvételekor ellenőrizzük a szállítás dátumát, és jóváhagyjuk azt. Ha a termék a kért időpontban nem szállítható, akkor fölvesszük Önnel a kapcsolatot, és másik dátumot egyeztetünk vagy visszatérítjük az árat. A rendelés során ki tudja választani a pontos szállítási órákat. Természetesen minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a szállítás időpontját betartsuk, de garantálni nem tudjuk. Hogy munkánkat elősegítse, hogy a kért időpontot minél könnyebben be tudjuk tartani, rendelje meg csokrát minél előbb. Nem tudunk felelősséget vállalni a rossz időjárás, közlekedési dugó egyéb vis major okozta késések miatt.

Kiegészítő felárral dolgozunk kora reggel, késő este és vasárnap (1000Ft)

Rendelés / Fizetés

A rendelés során ki kell töltenie a saját adatait, számlázási címét, és a címzett adatait, pontos címmel.

Az űrlap kitöltése után, a megrendelés gombra kattintva Ön elfogadja a Felhasználási Feltételeket, függetlenül attól, hogy az a weboldalon hol található meg.

Az Ön megrendelését, miután beérkezik hozzánk, föl kell dolgozzuk, és jogunkban áll megtagadni az elfogadását. A rendelés elfogadásáig semmilyen szerződés nem áll fönn. Abban az esetben, ha bármilyen okból nem tudjuk befogadni rendelését, mielőbb e-mailben értesítjük, és a teljes vételárat visszatérítjük.

Pénzvisszatérítés esetén a tranzakciós díjjak a vevőt terhelik. Nem tudunk elfogadni rendelést 18 év alatti vásárlóktól. Csak kifizetett rendeléseket áll módunkban kiszállítani.

Fizetési módok:

  • bank kártya
  • Paypal
  • banki átutalás magyar számláról
  • készpénz befizetés CIB bankfiókban
  • készpénzben, üzletünkben
  • postai csekk
  • készpénzben a futárnak, a termék átvételekor
  • készpénzben a futárnak egy másik címen (plusz szállítási díj ellenében)

Szállítás

Mindig gépkocsival szállítunk! (A csokrok nem bírják a motoros szállítást)

Budapesten és környezetében végzünk kiszállítást. További magyarországi címek esetén kérjen előre szállítási árajánlatot.

A rosszul megadott adatok szállítási problémákhoz vagy késéshez vezetnek. Kérjük rendelés előtt győződjön meg róla, hogy a teljes címet meg tudja adni, megfelelő irányítószámmal, pontos utcanév / házszám/ emelet / ajtó / kapucsengőre kiírt név szükséges. Biztosítson kontakt telefonszámot, amin Önt elérjük, és amin a címzettet elérjük rossz címzés esetén.

Ha a szállítás munkahelyre, kórházba, reptérre, szállodába, hajóra, vagy hasonló üzleti jellegű címre történik, ott az aláírási joggal rendelkező dolgozók, kollégák átvételét is elfogadjuk, ha ők az átadást tudják vállalni. Lakócímek esetén, ha nincs otthon a címzett, közeli szomszéd részére kíséreljük meg a kézbesítést.

Kérjük vegye figyelembe, hogy mi csak az Ön által megadott helyre és időpontban vagyunk kötelezettek szállítani, és nem tudunk felelősséget vállalni azért, ha a címzett elköltözött, már nem tartózkodik a szállítási címen, vagy nem hajlandó átvenni a csomagot.

Ha a futár a szállítási címen nem talál senkit, fölvesszük Önnel a kapcsolatot, és egy további szállítási díj ellenében más címre átszállítjuk a csokrot ha szükséges, vagy újra kézbesítünk.

Abban az esetben, ha a címzés miatt nehézségek adódnak a kézbesítésben, vagy nem találjuk ott a címzettet, fenntartjuk a jogot, hogy felvegyük a kapcsolatot telefonon a címzettel. A meglepetést nem rontjuk el, azt mondjuk, hogy postai csomagot hoztunk.

Lemondás

A rendeléseken változtatni, vagy azt lemondani legkésőbb 24 órával a szállítási idő előtt lehet. Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeinken.

A rendelést bármikor lemondhatja, ha egy harmadik fél visszaélt a bankkártyájával vagy adataival.

Panasz

Abban az esetben, ha nem elégedett szolgáltatásunkkal, panaszt az alábbi elérhetőségen tehet:

Postacím:
Virág-Háló Kft.
Budapest 1023 Mecset u 10. (csak postacím)

Cím:
Budapest 1067 Podmaniczky u. 39. (virágüzlet)

Telefon: 0036705064442
Email: szirom@szirom.hu

A termékek múlandósága miatt kérjük, hogy a panaszt a szállításhoz képest egy napon belül tegye meg, és készítsen fénykép dokumentációt.

Jognyilatkozat

Cégünk mindent elkövet a weboldalunk zavartalan és hibáktól mentes működése érdekében, ennek ellenére semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni a weboldal leállása, hibája, vagy helytelen működéséből eredő problémák kapcsán.

Gondatlanságból eredő hibákért a termék árának keretéig vállalunk anyagi felelősséget.

Általános

Fenntartjuk a jogot a Felhasználási Feltételek módosításához..

Ezen kívül fenntartjuk a jogot, hogy kitiltsunk a weboldalunkról bármilyen ügyfelet tetszőleges időpontban.

Bármilyen vita kapcsán a jelen Felhasználási Feltételek döntőek, vagy ha bármely pontja nem betartható, akkor a további rendelkezések érvényesek. A vásárló adatait csak és kizárólag a rendelés teljesítésére használjuk fel, harmadik félnek nem adjuk ki.

Kívülálló félnek, aki nem szerepel a rendelés adataiban, semmilyen jogot nem tudunk biztosítani.

KATTINTSON A VIRÁG
MENÜ SZIRMAIRA! :)

  

Kosár tartalma
Kosár tartalma

Kártyás fizetés szolgáltatója:

CIB
Elfogadott kártyák:

card-types
Bővebb információért kattintson a képre!

viragkuldes paypal

virágküldés-facebook Szirom virágküldés
a Facebookon!